midoking
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

midoking

منتديات ميدو كينج للابداع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

رسايل رسايل

كاتب الموضوعرسالة
lolita
عضو جديد
عضو جديد

رسايل رسايل Empty
مُساهمةموضوع: رسايل رسايل   رسايل رسايل Empty28/7/2009, 1:16 pm

اادخل برجلك اليمين واستهدى كده وحمل الرسايل دى اهى خساره رصيد وخلاص بس لو الرصيد خلص مش عاوزين ضرب بقاا

*********والنعمه وحشتنى وفى قلبى وجعتنى علشان بقالى كتير ولا شوفتك ولا انت وشوفتنى
***لو يبيعو الارض الى بتمش ىعليها ابيع نص عمرى واشتريها وبنالص التانى اكتب عليها ارض حبيبى ما حدش يمشى فيها
****** تريدى من انا؟ انا اول من عرف قلبك انا اول من سمع نبضك انا اول شخص يشتقالك
******* فى قلبك خلينى وفى عينك خبينى وبرمشك غطينى ويارب مايفرق بينى وبينك
******** العمر واحد والقلب واحد والحب واحد والرب واحد والى بيقرا الرساله اعز واحد
******** ورد من زمان حنيه وفى احلى مناسبه ولاجمل انسان هديه وانت دايما على بالى لانك فعلا حبيتك
********** جمال الليل فى نظره عيونك ونور البدر مرسوم بجفونك وكل الكون مايسوى بدونك
***** برسلك عصفورتين مع كل عصفوره بوستين الاولى للخدين والتانيه للقلب والعين
******* بسبوتين احذف اول حرفين وقسم الباقى عل ىالخدين وزود عليهم كلمتين وحشتنى موت يانور العين
********** اسف على بعادى ياحلى سطر فى كتابى مهما يطول الوقت او يقصر تبقى اعز احبابى
***** نفسى اشوفك لو نظره ونفسى ابوسك لو مره ونفسى احضنك وانسى الدنيا وحشتنى موت ياعمرى
******مساء خاص للغالين معطر فل وياسمين برسلك للحوين ونقولهم مشتاقين
******** بكنوز الارض افديكى وبجوار مكه اهديكى وبماء زمزم ارويكى وبهلال رمضان اهنيكى
****احسك تمشى مع الدم اشمك ياعطرتتشم احط جوه شريانى وعلى كيفك توزع دمى
*******مساء سعيد كانه عيد ورساله ورد الاجمل يد وبوسه رد لاحلى خد
*****(تصور) تصور طلبت من القلم يرسم الاموره رد بكل خجل مااقدرشى اخدمك برسالته وايش السبب ؟ قال ارسم شجره او قمر او بحر او مطر لكن مااقدرشى ارسم ملاك فى صوره بشر
****رساله من الوريد للوريد قبل الزحمه والمواعيد حبيت اقول عيد سعيد
******اهديك عطرالورد والوانه وارسل جواب انت عنوانه واهنيك بالعيد وايامه
**** بينى وبينك بحر كبير خايف اعدى احسن اميل بينى وبينك بحر غرام خايف اعدى احسن انام
*******شجره حب لارق قلب عايش جوايا ودايما معايا
اتمنى ماانضربش منكم ....................lolita

رسايل رسايل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شوية رسايل
» رسايل رومنسيه
» رسايل روشة طحن
» رسايل مقلب
» رسايل جميله